ماجدی: دربی حساب کتاب نداره !

ماجدی: دربی حساب کتاب نداره !




 

 


ماجدی: دربی حساب کتاب نداره !


تاریخ : سه شنبه ،
31 مرداد 1391

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکنان استقلال مقابل پرسپوليس در زمين بايد خود را ثابت کنند چرا که دربي حساب و کتاب ندارد.


ميرشاد ماجدي درباره شرايط استقلال براي بازي روز جمعه با پرسپوليس عنوان کرد: بازيکنان سرحال هستند و روز گذشته هم ريکاوري انجام دادند. براي اين مسابقه بازيکن محروم نداريم و در مورد وضعيت مصدومان هم فقط دکتر نوروزي مي تواند اظهار نظر کند.

وي افزود: دربي حساب و کتاب ندارد و نبايد به دليل ناکامي هاي اخير پرسپوليس اين تيم را دستکم گرفت. بچه هاي استقلال در زمين بايد خود را ثابت کنند. کادر با تجربه اي داريم و بازيکنان هم شرايط را درک مي کنند.

سرپرست تيم استقلال در مورد اينکه گفته مي شود ساموئل قصد دارد از اين تيم جدا شود، گفت: چنين چيزي نيست. حداقل تا نيم فصل هيچ بازيکني از استقلال جدا نمي شود مگر اينکه کادرفني چنين تشخيصي دهد.

ماجدي در مورد وضعيت عمران زاده و اينکه اين مدافع از نظر روحي افت کرده است، اظهار داشت: عمران زاده يکي از با غيرت ترين بازيکنان استقلال است و وقتي مقابل ملوان تعويض شد براي موفقيت تيم خيلي حرص و جوش خورد. وي يکي از با روحيه ترين بازيکنان تيم است و از نظر آمادگي هم شرايط خوبي دارد.

سرپرست تيم استقلال در مورد لغو بازي با پيکان در هفته هفتم گفت: امروز به سازمان ليگ رفتم و اعلام کردند هنوز به صورت کتبي شوراي تامين نامه اي به سازمان ليگ نداده و ما هم منتظر هستيم تا به صورت کتبي لغو بازي به باشگاه ابلاغ شود. در مورد تاريخ برگزاري بازي با پيکان هم هنوز تصميمي گرفته نشده است اما تعويق اين مسابقه به ضرر استقلال است چون ما بعد از دربي تا 25 شهريور مسابقه نداريم و بايد دوباره بدنسازي کنيم و اين بدنسازي ها به تيمي که در شرايط مسابقه است لطمه مي زند.

ماجدي در ادامه از ارائه دو پيشنهاد به سازمان ليگ و استقبال مسئولان از آنها خبر داد و گفت: طبق قوانين باشگاه ها زمان حضور تيم ها در ورزشگاه ها بايد با شمارش معکوس باشد و تيم ها به طور معمول بايد يک ساعت و نيم قبل از مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند و ساعت حضور در زمين هم به همين ترتيب است اما معمولا تيم ها با تاخير در ورزشگاه و زمين حاضر مي شوند. به همين دليل پيشنهاد دادم از اين به بعد در رختکن تيم ها ساعت ديجيتالي گذاشته شود تا به صورت خودکار زمان حضور تيم ها در زمين را اعلام کند.


وي ادامه داد: همچنين به سازمان ليگ گفتم بهتر است براي جلوگيري از ايجاد حاشيه و پرتاب اشيا به سمت بازيکنان تونلي که براي ورود و خروج بازيکنان در نظر گرفته شده و اکنون تا دم نرده ها است تا پيست دو ميداني توسعه يابد تا مشکلي پيش نيايد. سازمان ليگ از اين دو پيشنهاد استقبال کرد و اميدوارم اين دو مورد اجرايي شود.






کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل